Evropská mýtná služba

Tato služba umožňuje používat jednu palubní jednotku (OBU) pro úhradu elektronického mýtného ve více zemích EU. Ve spolupráci se společností PaySystem, která je členem skupiny ITIS Holding, nabízíme všem dopravcům jednu palubní jednotku pro Česko, Slovensko, Maďarsko* a Polsko* v rámci služby Toll&More v režimu předplaceného i následného placení.

Získejte jednodušší a efektivnější cestu Evropou díky unikátní službě Toll&More.

Základní informace o službě Toll&More

  • Služba Toll&More je určená jak malým dopravcům, kteří preferují úhradu mýtného v režimu předplaceného kreditu (PRE-PAY), tak středním a velkým dopravcům, kteří preferují platbu na fakturu (POST-PAY)
  • Vratná kauce za OBU – 100 EUR
  • Měsíční poplatek za služby poskytované k OBU – 3,50 EUR
  • Palubní jednotka vyžaduje trvalé elektrické napájení (12/24V)
  • Pro režim POST-PAY je vyžadováno zřízení bankovní záruky

Výhody služby Toll&More

  • Jedna palubní jednotka pro více zemí
  • Výrazně menší administrativa spojená s mýtem
  • Malé měsíční provozní náklady na jednu palubní jednotku
  • Používání osvědčené a velmi spolehlivé palubní jednotky Billien OBU 5050 s přehledným displejem
  • Možnost vybrat si úhradu mýtného v režim platby PRE-PAY nebo POST-PAY
  • Faktury za projeté mýtné a jednotlivé země jsou dostupné na jednom místě (v zákaznické samoobsluze)
  • Výrazná úspora času, řidič nemusí vyzvedávat a vracet OBU na hraničních přechodech
  • Dobít kredit lze přímo v zákaznické samoobsluze nebo prostřednictvím bankovního účtu
  • Prostřednictvím bezplatného on-line sledování vozidel máte vždy dokonalý přehled, kde se vozidla právě nachází
  • Registrace i aktivace služby Toll&More je zdarma

Zákaznické služby

  • Nepřetržitá podpora uživatelů na zákaznické lince +420 248 248 111 v českém a anglickém jazyce (24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
  • Bezplatné sledování on-line polohy všech vozidel v mapě v rámci EU
  • Služba Toll&More, jako jediná, umožňuje řešit požadavky klientů i prostřednictvím 6 kontaktních a 6 distribučních míst v Čechách a prostřednictvím 3 kontaktních a 7 distribučních míst na Slovensku
  • Zasílání automatických notifikací o aktuálním stavu kreditu v PRE-PAY režimu
  • Bezplatné zasílání faktur v elektronické podobě
  • Přehledná zákaznická samoobsluha pro správu zaregistrovaných vozidel

Kde se registrovat

Jednoduše on-line v zákaznické samoobsluze nebo osobně na kontaktních nebo distribučních místech. Přehled údajů nutných pro registraci najdete na stránce služby Toll&More.

* pro Maďarsko a Polsko službu připravujeme, spuštění předpokládáme na přelomu roku 2024/2025